Угода користувача

1. Визначення

  1. Доставка - послуга з організації доставки Позицій у рамках проведеної Угоди, що здійснюється професійними перевізниками/експедиторами через послугу, яка надається відповідними підприємствами.
  2. День - 24 години поспіль.
  3. Категорія - тематична категорія (наприклад, «Товари» або «Послуги»), до якої відноситься Оголошення. Категорія може бути розділена на тематично пов'язані підкатегорії.
  4. Клієнт - Користувач, який є фізичною особою, що здійснює на Веб-сайті дії, пов'язані безпосередньо з його діловою або професійною діяльністю.
  5. Обліковий запис - сукупність даних, що відносяться до конкретного Користувача, включаючи інформацію про його дії на Веб-сайті та інформацію, яка надана Користувачем на Веб-сайті.
  6. Покупець - Користувач, який здійснює Угоди з Продавцем, використовуючи функціональні можливості Веб-сайту.
  7. Ліміт - кількість безкоштовних Оголошень для вибраних Категорій/Підкатегорій, які Користувач може опублікувати на Веб-сайті в певний момент часу. Передбачено незалежне використання лімітів у кожній Категорії/Підкатегорії.
  8. Оголошення - пропозиція продати/купити чи надати/отримати Позицію.
  9. Позиція - товари або послуги, включені в Оголошення;
  10. Правила - чинні Правила, включаючи додатки, що визначають принципи використання Веб-сайту. На Веб-сайті в будь-який час можна знайти останню версію Правил, завантажити їх, зберегти на жорсткому диску пристрою або роздрукувати.
  11. Реєстрація - процес створення Облікового запису Користувачем після надання їм відповідних даних, прийняття Правил і активації Облікового запису.
  12. Веб-сайт (Сервіс) - онлайн-платформа TLHub, яка доступна на домені TLHub.com.ua і в мобільному додатку TLhub
  13. Продавець - Користувач, який публікує Оголошення на Веб-сайті та здійснює Угоди з Покупцем.
  14. Угода - будь-який договір, укладений між Користувачами або Користувачем щодо Позиції.
  15. Платні послуги - платні послуги, що надаються TLHub Користувачеві, включаючи, зокрема, платні Оголошення або пакет Оголошень і Послуг із просування.
  16. Послуги з просування - платні послуги з просування оголошень.
  17. Користувач - фізична, юридична особа або відокремлений підрозділ, який наділений правоздатністю і використовує Веб-сайт після входу в Обліковий запис.
  18. Бізнес-користувач - Користувач послуг, який використовує Веб-сайт для ділової або професійної діяльності, і відповідає хоча б одній із зазначених у цих Правилах ознак. Користувач може вважатися TLHUb Бізнес-користувачем незалежно від того, чи зареєстрований такий Користувач як суб'єкт підприємницької діяльності в установленому законодавством порядку, або ж здійснює таку діяльність без відповідної реєстрації.

2. Загальні положення

1. Умови використання Веб-сайту, в тому числі правила Реєстрації, публікації Оголошень і покупки Платних послуг, а також питання, що стосуються порядку оплати та подачі скарг, викладені у Правилах. Кожен користувач Веб-сайту зобов'язаний ознайомитися зі змістом Правил.

2. Гості можуть використовувати тільки обмежені функції Веб-сайту на умовах, які викладені в цих Правилах, відповідно до закону і принципів справедливості.

3. Контент, опублікований на Веб-сайті, включаючи, зокрема, Оголошення, незалежно від їх форми, тобто текстові, графічні та відеоматеріали, є об'єктами права інтелектуальної власності, включаючи авторські права і право промислової власності, TLHUb, Продавців або третіх осіб. Без письмової згоди уповноваженої особи цей контент забороняється будь-яким чином використовувати. Заборонена будь-яка агрегація, обробка даних та іншої інформації, яка доступна на Веб-сайті, з метою її подальшої передачі третім особам на інших сайтах і за межами Інтернету. Також без згоди TLhub заборонено використовувати позначення Веб-сайту та TLHub, включаючи характерні графічні елементи.

4. TLHub не є стороною Угоди.

5. У рамках Веб-сайту можна здійснювати наступні дії:

a. перегляд контенту Веб-сайту;

b. використання Облікового запису та функцій, що пов'язані з ним.

c. розміщення Оголошень у межах безкоштовних лімітів, які зазначені в Додатку 3 «Ліміти оголошень»;

d. платна публікація Оголошень за межами Лімітів;

e. використання Платних послуг (включаючи Послуги з просування).

6. Безкоштовно надаються послуги з перегляду контенту Веб-сайту, Облікового запису та публікації Оголошень у межах безкоштовних Лімітів. Решта послуг - платні.

7. Користувачі користуються послугами доставки й оплати, що надаються зовнішніми постачальниками на основі окремих правових відносин, стороною яких TLHub не є.

8. Щоб використовувати Веб-сайт у повному обсязі, пристрій, який підключений до Інтернету, має відповідати наступним вимогам:

a. безперебійне Інтернет-з'єднання, що забезпечує двосторонній зв'язок через протокол HTTPS;

b. правильно встановлений і налаштований веб-браузер останньої версії, що підтримує стандарт HTML5 і технологію каскадних таблиць стилів (CSS3), наприклад, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge, Internet Explorer;

c. підтримка JavaScript і файлів cookies включена (зазвичай у браузерах включена за замовчуванням);

d. для мобільних пристроїв: оригінальна версія Android версії не нижче 7.0 (Nougat) або оригінальна версія iOS не нижче 13.0, додаток TLHub має бути завантажений із офіційного магазину (наприклад, App Store або Google Play). Веб-сайт може некоректно відображатися на телевізійному екрані, на екранах Blackberry і Windows Phone.

9. TLHub докладає всіх зусиль для підтримки безперебійної роботи Веб-сайту. Прагнучи забезпечити високу якість послуг і ефективне функціонування Веб-сайту, TLHub залишає за собою право призупинити роботу Веб-сайту на умовах, які описані нижче:

a. Технічні перерви можуть проводитися в нічний час (22-06), протягом яких можуть бути обмежені або недоступні деякі функції Веб-сайту та послуги, що надаються TLHub.

b. Технічний збій - виникнення технічної помилки через обставини, за які TLHub несе відповідальність, у результаті чого:

  • більшість або всі Користувачі не можуть отримати доступ до Послуги;
  • основні функції Сайту недоступні або працюють некоректно, зокрема, це стосується неможливості опубліковувати, відображати, оновлювати або піднімати Оголошення.

10. Оголошення, що публікуються на Веб-сайті, відображаються у відповідних Категоріях у хронологічному порядку, тобто відповідно до наступних принципів: чим пізніше Користувач публікує Оголошення, тим вище воно знаходиться в списку з урахуванням Рекламних послуг. 

11. Користувачі, які спілкуються з іншими Користувачами через чат на Веб-сайті, підтверджують, що ці розмови не є конфіденційними, і їх зміст може збиратися TLhub. Приймаючи ці Правила, Користувач підтверджує, що TLHub має право на доступ та аналіз змісту розмов, що проводяться через функцію чату на Веб-сайті, з метою підвищення безпеки Користувачів, запобігання зловживанням і поліпшення якості Веб-сайту. Більш детальну інформацію про те, як і чому TLHub отримує доступ та аналізує зміст розмов, що проводяться через функцію чату на Веб-сайті, можна знайти в Політиці конфіденційності.

3. Облікові записи

1. Щоб скористатися функціональністю Послуг уповні, Гість повинен зареєструвати Обліковий запис і почати користуватися Веб-сайтом як зареєстрований Користувач. Обліковий запис передбачає, окрім іншого, такі функції Веб-сайту:

a. публікація та управління опублікованими Оголошеннями;

b. перегляд Оголошень інших користувачів;

c. управління платежами і рахунками, які пов'язані з послугами, що надаються на Сайті TLHub;

d. відправка іншим Користувачам повідомлень і отримання від них повідомлень;

e. укладення Угод:

2. Користувачем може бути тільки фізична особа з відповідним обсягом дієздатності, юридична особа або відокремлений підрозділ. У разі юридичних осіб та відокремлених підрозділів, тільки особа, яка уповноважена діяти від їх імені, може створити Обліковий запис і виконувати будь-які дії на Веб-сайті.

3. Користувач може мати тільки один Обліковий запис.

4. Для реєстрації Облікового запису потрібно:

a. заповнити форму, яка доступна на Веб-сайті, і надати необхідні дані, включаючи вашу адресу електронної пошти або номер телефону українського оператора стільникового зв'язку та унікальний пароль;

b. ознайомитися з Правилами та додатками до них, приймаючи їх умови.

5. TLHub обробляє персональні дані Користувачів, осіб, що діють від імені Користувачів і Гостей, відповідно до умов Політики конфіденційності і Політики щодо файлів cookies та аналогічних технологій.

6. Після заповнення даних, необхідних для реєстрації, на адресу електронної пошти, яка вказана Користувачем, буде відправлено підтвердження реєстрації Облікового запису, посилання для активації Облікового запису та чинні Правила. Реєстрація закінчується, коли Користувач активує Обліковий запис. На цьому етапі укладається договір про обслуговування Облікового запису. Термін дії посилання для активації закінчується через 30 днів із моменту отримання електронного листа з підтвердженням реєстрації Облікового запису, якщо протягом цього періоду активація не проведена, Обліковий запис не буде діяти. Користувач може знову зареєструватися, використовуючи ту ж адресу електронної пошти, звернувшись в TLHUb, використовуючи чат-функцію на Сайті.

7. Користувач гарантує, що дані, які надані під час Реєстрації і використання Веб-сайту, точні, правильні та актуальні, і що він має право використовувати ці дані. Користувач зобов'язується оновлювати дані в разі їх зміни. TLHUb залишає за собою право заблокувати Обліковий запис, якщо надані дані не відповідають зазначеним вище вимогам, відповідно до процедури, яка викладена в пункті 8 Правил.

8. Особа, яка користується Веб-сайтом від імені Користувача, який є юридичною особою або відокремленим підрозділом, підтверджує, що належним чином уповноважений діяти і виконувати всі дії на Веб-сайті від імені такого Користувача.

9. Користувач зобов'язується зберігати в таємниці дані доступу до Облікового запису і захищати їх від доступу неуповноважених третіх осіб. Користувач негайно інформує TLHub, якщо йому стане відомо про те, що неуповноважені треті сторони отримали доступ до Облікового запису, і, якщо можливо, негайно змінює дані доступу.

10. Договір на обслуговування Облікового запису укладається на невизначений термін після його активації. Договір на обслуговування Облікового запису може бути розірваний Користувачем при дотриманні наступних правил:

a. право видалити Обліковий запис не впливає на право Користувача відмовитися від договору або розірвати його, що передбачено законодавством і цими Правилами;

b. видалення Облікового запису можливо шляхом відправлення повідомлення про видалення в письмовій формі на адресу TLHub;

c. після видалення Користувачем Облікового запису угоди, що залишилися між TLHub і Користувачем щодо послуг, які надаються на Сайті, втрачають свою силу;

d. припинення дії Угоди про Обліковий запис набуває чинності відразу ж (на майбутнє), що означає, що платежі, зроблені Користувачем, не будуть повернені. TLHub також не зобов'язана повертати еквівалент невикористаних сум у рамках Платних послуг;
e. після видалення Облікового запису або розірвання договору про Обліковий запис Користувач втрачає доступ до інформації, яка надана або створена під час використання Веб-сайту.
10-1. Не можуть використовувати Веб-сайт будь-яким способом особи, щодо яких застосовані персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно відповідних рішень Ради національної безпеки та оборони України, затверджених Указами Президента України, та/або Санкції OFAC Міністерства фінансів США (SDN List), та/або Санкції OFAC Міністерства фінансів США (Non-SDN), Фінансові санкції Великобританії, санкції/обмежувальні заходи Європейського Союзу. Ця заборона також стосується осіб, які представляють, або виступають від імені юридичних осіб будь-якої форми власності, щодо яких застосовані зазначені вище обмежувальні заходи/санкції.

11. TLhub має право розірвати договір з Користувачем, якщо Користувач:

a. не заходив в Обліковий запис протягом 24 місяців. У цьому випадку Користувач більше не зможе користуватися віддаленим Обліковим записом. Інформація про розірвання договору буде відправлена ​​Користувачеві за 30 днів на адресу електронної пошти або номер телефону, вказаний при реєстрації. Якщо Користувач побажає і далі користуватися Обліковим записом, використовуючи функції, що надаються для цієї мети, для цього йому буде потрібно увійти в Обліковий запис. Право TLhub на розірвання договору відповідно до цього положення не обмежує право Користувача на повторну реєстрацію на Веб-сайті. Однак TLhub не гарантує, що поточне ім'я Користувача, пов'язане з Обліковим записом, буде доступне для використання під час нової реєстрації;

b. незважаючи на вимогу TLHub про припинення певних дій або бездіяльності, що порушують положення Правил або загальноприйнятних правових норм, продовжує дії, зазначені у відповідній вимозі, або не вчиняє дій, які про які йдеться у вимозі TLhub.
с) є особою, або представником особи відносно якої застосовано санкції/обмежувальні заходи зазначені у п. 3.10-1 Правил. 

12. Для забезпечення належного функціонування Сервісу і захисту безпеки користувачів, TLhub залишає за собою право на додаткову перевірку достовірності, актуальності і правдивості даних, що надаються Користувачем, на запит у Користувача підтвердження його особи, інформації, яка міститься в Оголошенні або відноситься до здійснюваної Угоди, методом, вибраним TLHUb. У разі невдалої спроби підтвердження даних або особи Користувача, TLHUb може призупинити або заблокувати Обліковий запис на умовах, які викладені в пункті 10 Правил.

13. Відмова Клієнта від договору. Протягом 14 днів з дати укладення договору з TLHub Клієнт може відмовитися від нього без пояснення причин, відправивши відповідну заяву через чат-функцію на Веб-сайті або на поштову адресу TLHub. Після відмови від договору з обслуговування Облікового запису дія інших договорів, що пов'язують TLHub з Користувачем, припиняється. 

14. Договір про обслуговування Облікового запису може бути розірваний Користувачем відповідно до правил пункту 3.11. при відмові прийняти зміни в Правилах, про що Користувач буде проінформований відповідно до п. 15.1. b. У такому випадку, щоб розірвати договір про обслуговування Облікового запису, Користувач повинен не пізніше, ніж протягом 15 днів з моменту оголошення про зміни, повідомити TLHub про свій намір. Припинення дії Користувачем вищезгаданого договору про обслуговування Облікового запису набирає чинності через 15 днів після повідомлення Користувача про зміни в Правилах, якщо тільки Користувач не відмовиться повідомити про свої наміри, не зробить відповідної заяви або ж не здійснить чітких дій на Веб-сайті, що підтверджують прийняття таких умов (наприклад, розміщення нового Оголошення).

4. Правила публікації Оголошень

1. TLHub дозволяє Користувачеві опубліковувати Оголошення на Веб-сайті. Після заповнення відповідної форми Користувач може опублікувати Оголошення на Веб-сайті. 

2. Реклама, яка опублікована Користувачем на Веб-сайті, доступна всім його користувачам. Поряд з Оголошенням також буде доступна контактна форма, що дозволяє іншим користувачам зв'язатися з Користувачем, який опублікував Оголошення, та відправити йому повідомлення. 

3. У момент публікації Оголошення Користувач надає виключну, територіально необмежену і безкоштовну ліцензію на запис, відтворення і поширення Оголошення повністю або частково з метою його відображення на Веб-сайті - TLHub.com.ua і партнерам TLHub, через яких здійснюється просування Веб-сайту, а також в будь-якому місці за допомогою Інтернет, включаючи пошукові системи (наприклад, Google) і соціальні мережі (наприклад, Facebook). Надання ліцензії необхідно для повноцінного використання Сервісу. У зв'язку з особливостями Інтернету TLHub не має повного контролю над поширенням змісту, який опублікований або переданий із використанням функцій Веб-сайту іншим Користувачам, і не несе відповідальності за це перед третіми сторонами, зокрема, в разі копіювання і поширення Оголошення третіми особами на веб-сайтах і порталах, що не пов'язані з Сервісом.

4. Зміст кожного Оголошення повинен відповідати вимогам, що викладені в пункті 8.1 Правил, бути правдивим, недвозначним і зрозумілим, а також відповідати технічним вимогам, які перераховані TLHub. Користувач може визначати зміст Оголошення в рамках закону і відповідно до таких вимог:

a. Оголошення складається українською або англійською мовою, воно не містить слів і виразів, які зазвичай вважаються вульгарними або образливими. 

b. Користувач вибирає одну Категорію та підкатегорію, що відповідає темі, якої стосується Оголошення;

c. Користувач повинен вказати підсумкову вартість у національній валюті або еквіваленті (із зазначенням ПДВ, якщо застосовується) і, можливо, вказати, що ціна обговорюється. 

d. Користувач за потреби вказує стан Позиції (нове або б/у);

e. Оголошення повинно містити зрозумілий, точний і повний опис Позиції, включаючи правдиву, та таку, що не вводить в оману інформацію про особливості Позиції; 

f. Оголошення не може містити контактні дані - такі дані можуть бути вказані тільки в призначених для цієї мети полях форми;

g. Предметом Оголошення може бути тільки предмет, яким Користувач володіє, або має право ним розпоряджатися, або рекламувати (пропонувати до продажу). Якщо Предмет Оголошення знаходиться за межами України, Користувач зобов'язаний чітко вказати це в Оголошенні;

h. Одне Оголошення може пропонувати одну Позицію;

i. необхідно вказати, чи пропонує Оголошення одну одиницю, кілька одиниць або комплект/упаковку (комплект означає набір елементів, що становлять одне ціле). В одне Оголошення можна додати інформацію про наявність Позиції в різних кольорах або аналогічних версіях;

j. Оголошення не може включати такий контент як, зокрема, рекламні пропозиції і будь-яку іншу рекламну інформацію, адреси веб-сайтів та інші елементи, які ведуть користувачів до ресурсів компаній, що надають такі ж або аналогічні послуги, що й TLHub (тобто послуги по публікації пропозицій або рекламних оголошень користувачами Інтернету).

5. Якщо Користувач публікує Оголошення в неправильній Категорії, TLHub має право перемістити його в іншу Категорію або заблокувати повідомивши про це Користувача. 

6. Позицією Оголошення не може бути:

a. пропозиція романтичного, шлюбного, сексуального характеру;

b. заборонені до продажу чинним законодавством, вкрадені товари або товари, що стали предметом судового чи адміністративного спору, товари, що підпадають під виконавче провадження, процедуру банкрутства або ті, що становлять власність суб'єкта, що знаходиться в процесі санації.

7. Користувач публікує Оголошення на Веб-сайті таким чином:

a. натиснувши на значок «Створити» або аналогічний значок;

b. здійснення платежу (тільки для Платних оголошень).

8. Розміщення Оголошення на Сервісі розпочинається відразу після його публікації  і триває до вказаної Користувачем дати актуальності, але не довше, ніж діє підписка або:

a. Користувач продав Позицію;

b. Користувач змінив Оголошення таким чином, що в ньому вказана інша позиція, а не та, яка була описана спочатку;

c. Користувач видалив Оголошення.

9. Якщо TLHub стане відомо про виникнення обставин, які зазначені в пунктах 4.8.a) або 4.8.b), TLHUb має право видалити Оголошення відповідно до принципів, що зазначені в пункті 8 Правил.

10. У період розміщення Оголошення на Веб-сайті Користувач може змінити його зміст і деякі параметри, а також видалити це Оголошення. 

11. Можливість зміни змісту Оголошення не поширюється на зміну ціни або будь-яких інших параметрів опублікованого Оголошення, що спрямовані на уникнення виплати належних TLHub сум за послуги, які надаються в рамках Сервісу, або отримання повернення грошових коштів, що належать Користувачеві, у випадках, передбачених Правилами.

12. Після закінчення розміщення Оголошення, незалежно від причини, воно архівується у відповідній вкладці Облікового запису, де стає доступним Користувачеві протягом 6 місяців, якщо тільки він його не видалить до закінчення цього періоду. Користувач повинен заархівувати зміст Оголошення, а також інформацію про укладені Угоди.  

5. Безкоштовні оголошення

1. У рамках Випробувального періоду Користувач публікує Оголошення на Веб-сайті безкоштовно. 

2. У межах Випробувального періоду (безкоштовні Оголошення) Користувач може одночасно опублікувати необмежену кількість активних Оголошень. 

3. TLHub проінформує Користувача про закінчення Випробувального періоду, направивши повідомлення, яке доступне в Обліковому записі.

6. Платні оголошення

1. Розміщення Користувачем платного Оголошення на Веб-сайті можливо після того, як Користувач придбав одне Оголошення згідно встановленої вартості після вичерпання пакету оголошень в Підписці;

2. Придбання пакета Оголошень або одного Оголошення можливо через відповідну форму, яка доступна на Веб-сайті. 

3. Активація платних Оголошень у сервісі відбувається в момент надходження платежу на рахунок TLHub. 

4. THub має право змінювати вартість платних Оголошень, пакетів на власний розсуд. Актуальна вартість завжди зазначається на сторінці придбання відповідних Оголошень, пакетів, та доступна Користувачу до моменту придбання.

7. Оплата

1. На Веб-сайті Користувача візуально проінформують про актуальну ціну обраних Платних послуг. Усі ціни, зазначені на Веб-сайті, є цінами брутто (включаючи податок на додану вартість), що виражені в національній валюті (UAH).

2. Платежі, які здійснені в рамках Сервісу, повинні проводитися авансом - у повному обсязі, який необхідний для замовлення цієї Платної послуги, до початку її надання - за допомогою платіжних форм, що надаються TLHub.

3. Надання Платної послуги має розпочатися після повного зарахування на рахунок TLHub оплати за таку Платну послугу.

4. На власний розсуд Користувач може провести платіж, використовуючи один із доступних способів оплати відповідно до інформації, що надана в процесі вибору цієї послуги, дотримуючись платіжної інструкції в Рахунку TLHub.

5. Використання будь-якого із способів оплати вимагатиме встановлення окремих правових відносин із постачальником цієї платіжної послуги і прийняття його правил. TLHub не є стороною таких відносин і не має можливості втручатися в їх зміст або виконання. У разі виникнення проблем із оплатою користувач повинен звернутися до відповідного оператора, щоб уточнити будь-які сумніви або подати скаргу. Однак у виняткових випадках і в межах технічних і організаційних можливостей TLHub може допомогти Користувачеві прояснити проблему. TLHub не несе відповідальності за платіжні послуги, що надаються зовнішнім постачальником послуг.

6. Щоб отримувати рахунки, користувачі повинні заповнити відповідну форму і обрати Підписку

7. Користувач може вибрати спосіб отримання первинних облікових документів: поштою на паперових носіях або в електронному вигляді через сервіс «Вчасно». Ухвалення Правил також означає прийняття способу обміну первинними бухгалтерськими документами в розумінні чинного законодавства.

8. TLHub, в разі наявної технічної можливості та можливості ідентифікації Користувача, може надати Користувачеві Акт прийому-передачі наданих платних послуг. Користувач зобов'язується протягом 5 (п'яти) календарних днів після отримання такого Акту підписати і направити TLHub підписаний примірник Акту, або в той же термін направити TLHub мотивовану відмову від підписання Акту із зазначенням причин відмови від підписання. У разі якщо в зазначений термін Користувачем не буде відправлений підписаний Акт, або мотивовану відмову від його підписання, платні послуги, надані TLHub, вважаються прийнятими без зауважень щодо якості та строку надання.

9. У разі дострокового припинення показу Оголошення у зв'язку з його видаленням Користувачем, якщо Позиція була продана або Користувач змінив тему Оголошення таким чином, що вказується інша Позиція, а не та, що була позначена спочатку, плата, що стягується за розміщення цього Оголошення та пов'язаних Платних послуг за невикористаний період, не повертається.

10. Оголошення, що порушують закон або ці Правила, зокрема, додані в неправильну категорію, аналогічні або ті, що дублюють один одного, неодноразово повторюються (спам), що містять матеріали образливого або порнографічного характеру, спроби шахрайства, що порушують авторські права, будуть видалені, а плата, що раніше стягувалась за розміщення Оголошення та Платні послуги, пов'язані з цим Оголошенням, буде повернута в обліковий запис Користувача - рахунок «Повернення». На запит Користувача сума платежу може бути повернена безпосередньо на банківський рахунок, із якого була проведена оплата. Якщо Оголошення видаляється після розміщення на Веб-сайті, з Користувача буде утримана оплата за послуги, що надані до моменту видалення Оголошення з Веб-сайту. Якщо Оголошення видаляється після розміщення на Веб-сайті з можливістю редагування, грошові кошти, що стягувались за Платні послуги, пов'язані з цим Оголошенням не повертаються, оскільки Користувач має можливість скористатись Платною послугою в рамках строку її дії після усунення порушень та публікації Оголошення.

11. Кошти за належним чином надані послуги не підлягають поверненню. У випадку, якщо TLHub знайде можливість повернення коштів за послуги, які були надані належним чином, такі кошти в будь-якому разі можуть бути повернені не більше ніж один раз на 6 (шість) місяців в один Обліковий запис.

8. Незаконні дії, та дії Користувачів, що суперечать Правилам

1. Користувач має право використовувати Сервіс відповідно до його призначення, дотримуючись закону і гарного тону інформаційного суспільства, поважаючи права і інтереси інших осіб. Зокрема, Користувач зобов'язується:

a. не вживати дій, які можуть перешкодити нормальному функціонуванню Сервісу, в тому числі не втручатися в зміст Сервісу, свій Обліковий запис, Облікові записи інших користувачів або в інформаційно-технічні елементи Сервісу;

b. не вживати незаконних дій, у тому числі не використовувати функціональні можливості Сервісу для передачі або публікації матеріалів, які порушують закон та особисті права, контент терористичного змісту, що містить або поширює дитячу порнографію, що порушує права на інтелектуальну власність інших осіб, а також дискримінаційного або расистського характеру;

c. не вводити в оману користувачів Сервісу і TLHub, наприклад, шляхом надання неправдивої інформації про Позицію або приховування відповідної інформації;

d. утримуватися від недобросовісних дій, зловживання функціональністю Сервісу, використання Сервісу всупереч його цілям і Правилам.

2. Користувач зобов'язаний виконувати зобов'язання, які перелічені в Правилах, на кожному етапі використання Сервісу, щодо кожної запропонованої функціональності, в тому числі в разі публікації Оголошень і відправки повідомлень іншим Користувачам.

3. Публікація або передача будь-якого контенту на Веб-сайті здійснюється автоматично з використанням інтерфейсу Веб-сайту та без участі TLHub. TLHub не перевіряє автоматично весь контент, який передається з використанням функцій Веб-сайту.

4. У разі зміни змісту Оголошення після того, як Користувач розмістив його на Веб-сайті, TLHub має право редагувати контент, який не відповідає Правилам, або видалити Оголошення.

5. Будь-яка особа, що використовує Сервіс, має можливість повідомити TLHub про будь-який незаконний або такий, що суперечить Правилам і положенням, контент, що постачається з використанням функцій Сервісу. Для цього є функція «Скарга», яка доступна під Оголошенням («Скарга»). Наскільки це можливо, Скаржник повинен надати дані, що дозволяють TLHub перевірити Звіт про зловживання, включаючи, зокрема, пояснення причин, за якими він вважає контент незаконним або таким, що суперечить Правилам, а також, на свій розсуд, контактні дані.

6. У разі отримання достовірного повідомлення (на підставі повідомлення про зловживання або будь-яким іншим способом) про те, що контент, відправлений або опублікований із використанням функцій Сервісу, є незаконним або порушує положення Правил, TLHub може:

a. негайно заблокувати цей текст, включаючи, зокрема, Оголошення, а також відповідні Послуги по просуванню. У разі блокування контент буде непомітний або недоступний для осіб, які використовують Сервіс;

b. провести відповідні розслідування для встановлення обставин справи, діючи пропорційно і розумно, в тому числі, наприклад, зв'язавшись з інформатором, постачальником контенту, компетентним органом або зовнішнім консультантом;

c. у разі блокування певного контенту, не пізніше, ніж коли блокування набере чинності, проінформувати постачальника цього контенту, вказавши на заблокований контент, причини рішення про його блокування, надавши підставу для рішення з посиланням на Правила;

7. Користувач має право оскаржити рішення про блокування контенту, який переданий або опублікований ним із застосуванням функцій Сервісу, заперечивши проти надання інформації про блокування цього контенту з боку TLHub. Положення, що регулюють процедуру розгляду скарг, застосовуються відповідно.

8. Якщо заперечення, яке вказане в пункті 8.7, вважається необгрунтованим або Бізнес-користувач не подає заперечення протягом 7 днів з моменту отримання інформації, яка зазначена в пункті 8.6.c:

a. Заблокований контент безповоротно видаляється з Веб-сайту;

b. Якщо на означений контент поширювалася одна з Платних послуг, оплата, яка раніше стягувалася за розміщення Оголошення та Платні послуги, що пов'язані з цим Оголошенням, буде повернена в обліковий запис Користувача - рахунок «Повернення». Повернення грошових коштів здійснюється за ті години, в які послуга не надавалася. Для здійснення розрахунку суми коштів, що підлягають поверненню, приймається астрономічні години, повернення відбувається за ті години, коли послуга фактично не надавалася. На запит Користувача сума платежу може бути повернена безпосередньо на банківський рахунок, із якого була проведена оплата.

9. TLHub має право видалити Оголошення або заблокувати Обліковий запис, якщо є підозра, що дії, які загрожують безпеці інших користувачів в рамках Сервісу, можуть статися через Оголошення або Обліковий запис, а також у разі, якщо Оголошення негативно впливає на репутацію або шкодить іншим чином TLHub.

10. У разі серйозного порушення закону в процесі використання Сервісу, а також серйозного або неодноразового порушення Правил, зокрема, в разі неодноразових спроб публікації або поширення незаконного контенту конкретним Користувачем або Користувачами, що діють спільно за домовленістю, включаючи використання різних Облікових записів, TLHub може, відповідно до принципів пропорційності і поваги свободи поширення, відмовити у поверненні грошових коштів, що раніше сплачувались за розміщення Оголошення та Платні послуги, пов'язані з Оголошенням щодо якого допущені порушення, призупинити, тимчасово або назавжди заблокувати Обліковий запис або Облікові записи, що буде рівноцінно тимчасовому припиненню надання послуг Користувачеві з урахуванням наступних правил:

a. Призупинення дії Облікового запису означає тимчасове припинення його роботи. Користувач, чий Обліковий запис був припинений, втрачає можливість активно користуватися Сервісом, а це означає, що він не може відправляти повідомлення, використовуючи його функції, опубліковувати і редагувати Оголошення. 

b. Блокування Облікового запису означає, що Користувач втрачає можливість увійти в нього.

11. У разі блокування певного контенту, не пізніше, ніж коли блокування вступить в силу, Користувача проінформують про це в електронному листі (для користувачів, зареєстрованих на Сервісі за допомогою електронної пошти) із зазначенням заблокованого контенту, причин і підстав для такого рішення, що випливають з Правил. Користувач, що зареєстрований за номером телефону, буде проінформований за допомогою push-повідомлення, вся зазначена вище інформація доступна для такого Користувача в Обліковому записі.  

9. Рейтинги та відгуки

1. У рамках Сервісу передбачена система рейтингів і відгуків, яка дозволяє Користувачеві залишити суб'єктивну оцінку продавців щодо свого транзакційного досвіду з таким продавцем. Транзакційний досвід розуміється, зокрема, як: надання Користувачам чіткого і надійного опису Товару, форми і способу спілкування між Користувачами, чуйність, залученість, час відправки і доставки придбаного Товару, пунктуальність. Фінальною підставою для оцінки може бути будь-яка взаємодія між Користувачами і не обов'язково укладення транзакції (угоди).

2. Рейтинг видається в порядку, формі, термінах і категоріях, які зазначені на Сайті. Рейтинг буде представлений на Сайті в оголошеннях Користувача за шкалою від 1 до 5 (до одного знака після коми) на основі середнього рівня всіх рейтингів, які надані Користувачами.

3. Описовий відгук доступний тільки для Користувача, щодо якого він був залишений, в акаунті цього користувача. Додатково такий відгук буде грати допоміжну роль для перевірки Компанією дій Користувачів.

4. Якщо Користувачеві присвоєно більше одного рейтингу одним Користувачем, до середнього рейтингу Користувача буде включений тільки останній залишений рейтинг.

Відгук не може порушувати положення чинного законодавства і не може містити:

  • ненормативну лексику, нецензурний і порнографічний контент або контент, що розпалює ненависть, расизм, ксенофобію і міжнаціональні конфлікти,
  • адреси веб-сайтів або посилання на інші веб-сайти,
  • рекламний контент, інший комерційний контент,
  • дані користувачів або інших фізичних осіб, в тому числі, але не виключно: ім'я та прізвище, місце проживання, номер телефону, адреса, номер банківського рахунка,
  • контент, що порушує права третіх осіб, включаючи права інтелектуальної власності, особисті права, включаючи добре ім'я, репутацію інших Користувачів або третіх осіб,
  • контент, який є результатом домовленості з іншими Користувачами або третіми сторонами з метою впливу на рейтинг або відгуки,
  • контент, який є хибним, наклепницьким, містить прояви недобросовісної конкуренції.

5. TLHub має право не включати наданий рейтинг у середній рейтинг Користувача, або видалити рейтинг чи відгук повністю або частково, коли рейтинг чи відгук:

  • стосується користувача, що не є Користувачем, якого оцінюють,
  • надається Користувачем щодо самого себе,
  • надається працівниками, родичами, ріднею тощо Користувача,
  • надається в результаті контакту з Користувачем тільки з метою визначення рейтингу і/або оцінки (наприклад, для штучного завищення або заниження рівня довіри до Користувача),
  • було надано з аккаунта з адреси електронної пошти, яка створена виключно для реєстрації облікового запису,
  • було надано таким чином, що вказує на автоматизацію розміщення, або розміщення за допомогою рішень, які уникають аналізу мережевого трафіку,
  • іншим чином порушує умови Правил.

6. Що стосується змісту відгуку, Користувач надає TLhub невиключну, територіально необмежену і безкоштовну ліцензію на умовах, які зазначені в пункті 4.3. Правил та інших застосовних положень Правил.

10. Порядок подачі скарг

1. Якщо в роботі Сервісу спостерігаються будь-які збої, в тому числі в окремих технічних службах, ви або Гість повинні спочатку зв'язатися зі Службою підтримки клієнтів через функцію чату, надавши дані, які необхідні для визначення проблеми.

2. TLHub докладає всіх зусиль, щоб надавати послуги найвищої якості. Незалежно від вищевикладеного, Користувач має право безкоштовно подати скаргу в разі ненадання або неналежного надання послуг TLHub, які передбачені Правилами.

3. Скаргу можна подати, відправивши електронне повідомлення через функцію чату або лист на адресу TLHub.

4. Скарга повинна містити як мінімум: ім'я та прізвище, адресу електронної пошти Користувача, яка прикріплена до Облікового запису, або номер телефону, який прикріплений до облікового запису (для користувачів, зареєстрованих за номером телефону), ідентифікаційний номер Оголошення, обставини, що підкріплюють скаргу, а також запит Користувача, який пов'язаний зі скаргою.

5. Якщо дані або інформація, яка надана у скарзі, не дозволяють її розпізнати, TLHub попросить Користувача прояснити будь-які незрозумілі моменти або надати додаткову інформацію, точно вказавши сумніви або вимоги, якщо TLHub необхідно визнати скаргу.

6. TLHub визнає скаргу протягом 15 днів з моменту її отримання або отримання додаткової інформації. Відповідь TLHub на скаргу має бути відправлена на адресу електронної пошти, яка прикріплена до Облікового запису.

7. TLHub має право на свій розсуд припинити розгляд скарги, та/або обмежити кількість відповідей Користувачам, якими порушено умови Правил. Оператор, який надає підтримку Користувачам по телефону, та/або відповідає на телефонний дзвінок Користувача, та/або надає підтримку/ відповідає на запит Користувача через чат-функцію Сервісу, або будь-яким іншим чином, має право припинити дзвінок в разі загроз Користувача в сторону Оператора, TLHub, нецензурної лексики, переведення розмови на особисті теми, безпредметності розмови.

11. Досудове врегулювання спорів

1. Клієнт може вдатися до досудового врегулювання споживчого спору відповідно до законодавства України, подавши скаргу до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів.

Офіційний сайт Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів - https://dpss.gov.ua/pres-centr/kontakti?v=5f4f583dd5f84 

12. Заключні положення

1. TLHub залишає за собою право вносити зміни в ці Правила при дотриманні наступних принципів:

a. Ті, які вносяться до Правил зміни можуть стосуватися організаційних, юридичних чи технічних питань, а також тарифів та умов надання Платних послуг;

b. Користувача проінформують про кожну зміну шляхом розміщення інформації на відповідній сторінці Сервісу.

c. Поправки набувають чинності протягом періоду, зазначеного TLhub - не менше, ніж через 15 днів з моменту повідомлення про зміни в Правилах, якщо інше не передбачено положеннями загальноприйнятого законодавства;

d. Зміни не можуть обмежувати або позбавляти користувача прав, які пов'язані з набутими Платними послугами. Платні послуги, які придбані до набрання чинності змін у Правилах, будуть надаватися на діючих принципах.

2. Положення Правил у нинішній редакції застосовуються до Платних послуг, які діють до дати набрання чинності нових Правил.

3. Користувач, що не приймає поправок до Правил, має право в будь-який час розірвати договір на обслуговування Облікового запису.

4. Дія права України переважає, якщо інше не передбачено обов'язковими положеннями законодавства і нормами, які можуть застосовуватися до угод між Користувачем і TLHub. Вибір на користь права України не позбавляє Клієнта захисту, який наданий йому у відповідності до положень, від яких не можна відступати за договором і через закон, що застосовується за відсутності вибору.

5. Всі суперечки, пов'язані з наданням послуг TLHub в рамках Сервісу, повинні передаватися в компетентні суди загальної юрисдикції.

6. Додатки до цих Правил є їх невід'ємною частиною.

 

Опубліковано 1 липня 2023 року.

Контакти
Україна, Київська область, село Крюківщина
Зв`язок з нами
© 2023-2024 ТОВ ІНФОРМ ПОРТАЛ. Всі права захищено.