Інструкція користувача
01.
ПІДПИСКА

1.1 Підписка і як обрати пакет.

Системою підписок передбачено 3 типи пакетів:

Пакет "СТАРТ" - підходить для маленьких компаній чи ФОП. Включає 1 користувача (менеджера) і публікацію 10 оголошень на місяць.

Пакет "Бізнес" - підходить середнім компаніям. Включає 5 користувачів (менеджерів) і публікацію 100 оголошень на місяць.

Пакет "VIP" - підходить для самих вибагливих і креативних, даний пакет без обмежень по користувачах і публікації оголошень.

 

1.2 Термін дії пакета і знижки.

Доступно до вибору пакети на 3, 6 і 12 місяців.

 

Кожен пакет має індивідуальну знижку залежно від умов оплати, чим довший термін і вище клас пакету, тим вища індивідуальна знижка!

 

1.3 Якщо не вистачило кількості публікації оголошень, а дія пакету ще не закінчилася

Якщо не вистачило кількості публікації оголошень, а дія пакету ще не закінчилася - додано можливість докупити додаткові публікації.

Дані оголошення не мають терміну дії і можуть бути використані в будь-якій підписці.

2.1 Аналітичний портал, що це?

Аналітичний портал - розділ платформи, який включає в себе новини та сам аналітичний портал. 

Розділ "Новини" - це інформаційний хаб, де ми акцентуємо увагу на важливих подіях та розвитку сучасного світу. Тут представлені найсвіжіші та значущі новини, щоб наші читачі завжди були в курсі подій, що впливають на бізнес,.

Аналітичний портал призначений для збору, обробки та аналізу даних з платформи TLHub з метою надання корисних даних. Він забезпечує користувачів доступом до графіків, що допомагають зрозуміти ключові тенденції та паттерни. За допомогою аналітичного порталу, користувачі можуть виконувати складний аналіз даних, знаходити приховані залежності та робити вагомі рішення, опираючись на об'єктивні дані.

Цей інструмент допомагає підприємствам, організаціям та професіоналам з різних галузей розуміти свою діяльність, вдосконалювати стратегії, підвищувати ефективність та досягати успіху в своїх сферах. Важливою особливістю аналітичних порталів є їхня здатність до персоналізації, що дозволяє користувачам налаштовувати показники, які є найбільш важливими для їхньої роботи.

 

2.2 Як користуватись Аналітикою?

 

Після відкриття Аналітики потрібно обрати напрям "ТОВАРИ", "ПОСЛУГИ" або "ПЕРЕВЕЗЕННЯ"

 

Обравши потрібну категорію, введіть відповідний УКТЗЕД або КВЕД (в залежності від категорії).

Вибравши відповідний "УКТЗЕД" або "КВЕД", оберіть "ТЕГ" та одиницю виміру

Перший графік буде збудовано, виходячи з даних за останні 30 днів

Другий графік буде збудовано, виходячи з даних  за останні 12 місяців

 

3.1. Мої угоди, функціонал, можливості.

Вкладка Мої угоди відображає вхідні і вихідні повідомлення щодо оголошень.

Нові - відображають всі вхідні  пропозиції. Ці пропозиції очікують вашої відповіді.

Побачити компанію чи ФОП, які відгукнулися можливо лише після натискання кнопки "ПРИЙНЯТИ"

Активні - сюди переміщаються пропозиції після прийняття.

Натиснувши "ПОКАЗАТИ УГОДУ" ви отримаєте всю повну інформацію.

В поле Нотатки ви можете лишити свої нотатки щодо даної Угоди. Інша компанія не буде бачити цього повідомлення у своїй Угоді.

 

По завершенню угоди потрібно натиснути "ЗАВЕРШИТИ УГОДУ" і залишити відгук.

4.1. Як додати оголошення?

Увійдіть в TLHub та тисніть кнопку «Створити»

На сторінці публікації оберіть напрям "ТОВАР", "ПОСЛУГИ" або "ПЕРЕВЕЗЕННЯ", а також тип "КУПИТИ/ПРОДАТИ" або "ОТРИМАТИ/НАДАТИ"

Введіть "КВЕД" або "УКТЗЕД" відповідно

Додайте "ТЕГ"

Якщо "ТЕГ" відсутній, оберіть "Тег не знайдено" і натисніть "ДОДАТИ ТЕГ"

Створіть новий  "ТЕГ"

Додайте фото за потреби

Заповніть специфікацію товару 

Натисніть "Опублікувати" для публікації об'яви на TLHub 

4.2. Як вірно вказати місце знаходження товару чи надання послуги?

В полі "Місце знаходження (населений пункт)" вкажіть лише населений пункт

Натисніть на поле "Вибір позначки на мапі (адреса)"

Встановіть мітку на карті і натисніть "ЗАСТОСУВАТИ"